Rapunzelll

Rapunzelll
@Kitapmasallari
İnstgram:rapunzelll0705 Savaşacagım tek şey içimdeki diger bendir.. Her şey senin elinde cesur ol..
Yaşamak için dünyaya tapmış kişileride ölülerden say.🌱🌍
Reklam
"Ara sıra da sırtüstü dönüyor, mavi gökyüzüne bakıyorum ve kendi kendime diyorum ki, belki birlikte değiliz yan yana değiliz ama aynı gökyüzünü görüyoruz, aynı mehtabı seyrediyoruz ve her ikimizi de aynı güneş ısıtıyor. En azından aynı dünyada yaşıyoruz."
"Umut, yeniden umut! Her yeni can bir umuttu.Her yeni gün bir umuttu."
"İnsan birini severse bekler."
"İki derin acı göl gibiydi gözleri."
Reklam