Canın yanıyor değilmi,
İçinde bir sızı var nedenini bilemediğin,
Adını koyamadığın,
Ağlayamadığın,
Anlayamadığın...
Adı Yalnızlık belki...
Oysa bir düşünsen,
Bir otursan dizlerinin üzerine,
Göreceksin Yalnız değilsin belki,
“O” var Yanında, “O” var Canında...🕊
.