Kocası olarak görevim onu korumak, savunmak, ona huzur ve mutluluk vermekti. Kim, ne zaman ve nerede olduğu hiç fark etmezdi, onun için savaşırdım. Ama bir adam ölülerle nasıl savaşır ki? Onu göremediğim ya da duyamadığım bir şeyden nasıl koruyabilirim?