Bu dünya çürümüş ve acımasız bir yer. Kendimizi bir sınıfa sokmaya çalışıp diğer herkesi küçümsüyor, başkalarını anlamaya çalışmıyoruz. Kötülüğün sevildiği iyiliğin gereksiz bulunduğu bir dünyada yaşıyoruz…
Aşktan kurtulmak, ona yakalanmak kadar kolay değildir. Kalbin mantığa karşı galip gelecek. Her ne kadar duygularını söküp atmak istesen de atamayacaksın. İçten içe atmakta istemiyorsun. Birini sevmek üzüleceğin bir şey değildir. Her ne kadar acıtsa da bu lanet olası dünyadaki en güzel duygudur…