Erkekler henüz aşkın ne olduğunu anlayabilmiş değiller. En okumuş olanları bile böyle. Ayrıca, ilanıaşkın nasıl gerçekleşmesi gerektiğine dair de bilgileri yok. Daha kötüsü, kendilerine aşık olma hakkını veriyorlar ama karşılarındaki insanın da aynı hakka sahip olduğunu anlamıyorlar.