Kimi zaman kendimizi boşlukta hissettiğimizde,ruhumuzun bize haykırdığını,kalbimizin aslında Allah'ın yokluğunu hissettiğini anlamayız.Kendimizi başka şeylerle, başka kişilerle, başka işlerle oyalamaya çalışırız.
Hastalık belirtileri, hastalığın kendisi değil,tedavinin başlangıcıdır.Eğer iyileşmek istiyorsanız,bu belirtiler Tanrı'nın bir lütfu ve bilinçatının mesajıdır.
Az sosyal medya kullanırsanız daha az bunalımlı ve daha az yalnız hissedersiniz,ki bu da sosyal medyayı azaltmanın sağlınızda niteliksel bir değişime neden olacağına işarettir.