Ru Nümâ

"iki seçeneğimiz var; ya yaşamak konusunda ustalaşacağız ya da sürüneceğiz. Oyunun kurallarını değiştirme şansımız, maalesef yok."
Sayfa 23·Kitabı okudu
Reklam
"insan olmak neresinden bakarsanız bakın kolay bir iş, bir eylem değil! Bir noktada kolaylaşması gerektiğini veya kolaylaşacağını söyleyenler varsa naçizane önerim bu insanlardan ve fikirlerinden sakince uzaklaşmanız."
Sayfa 23·Kitabı okudu
"Kendimizi tanıma yolunda kalabiliriz veya kendimizi unutma yolunu seçebiliriz."
Sayfa 22·Kitabı okudu
"Kendini tanımak ömür boyu süren bir yolculuk.."
Sayfa 21·Kitabı okudu
"Felsefe en temelde kendimize ve içinde yaşadığımız dünyaya dair bir bilgelik aşkıdır."
Sayfa 21·Kitabı okudu
Reklam