"Sanırım gülümsemeni kıskandım. O kadar hayat dolusun ki benim karanlık dünyam için fazla aydınlıksın. Gözlerim kamaştı ve bu da beni karanlıkta olduğumdan daha fazla kör etti."
Göç,gurbet...Gidene mi zor kalana mı, deseler;her yaşayanın kendisine zor ,derdim. Sağ elim sol göğsümü bulduğunda derin bir nefes aldım. Avuç içimle göğsümün üzerine hafifçe vurdum.
"Her şeyden çok;vatandan hep az, Alp Aslan! Hep az!.."