Cezasını vermek Bora'ya mı kaldı?
Hayır ama bazen adalet, bazı insanlara, bizim arzuladığımız ya da olması gerektiği gibi cezalar vermiyor. Zaten illegal olan bir yerde işlenen cinayet, bir şekilde yok ediliyor... Kaldı ki bir şekilde öğrenildi... Eğer paran varsa bir sürü de maşan vardır. Ve bazen kötülüğü engellemek için kötü olmak gerekir.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Aslında inanınca hayatta her şeyin üstesinden gelinebilir. Ama biz insanlar inansak bile çoğu şeyi sonraya bırakıyoruz. Belkide bir daha o şeyi hiç yapamayacağız. Hayat çok hızlı ayak uydurmaya çalışmalıyız. O yüzden asla yarın demeyelim. Her şey anında güzel. sevmek, mutlu olmak, üzülmek, heyecanlanmak...
23.11.2023
"Sen daha altı yaşındayken çocuğunu nasıl yetiştireceğini anlatırmışsın annene Bora!" Dedi elif alaylı bir ifadeyle. "Takdir edersin ki... aile kurmaya verdiğin önemi çok iyi biliyorum. Şimdi aşık olduğun bir kadın var. Ne değişti de... baba olmak istemiyorsun."
"Büyüdüm." Dedi bora, ifadesiz bir sesle "babamdan daha kötü bir adam olduğumu fark ettiğim gün, büyüdüm."
Öncelikle merhaba.
Buraya maça kızı 8 kitabının konusunu yazmayacağım çünkü uzun bir hikaye nazlı ve boranın hikayesi. Onların aşkları, kırgınlıkları, gelecekleri...
Kısa bir sürede bitirdiğim bana göre gayet akıcı bir dili olan bir kitap. Olaylar zaten hemen başlıyordu. Bora ve nazlıya zaten bağlanıyorsunuz ki bu zaten ikinci kitap. Bir dizi tadında nazlı'nın ağzından günleri okuyoruz ve onun düşüncelerini okumakta bence gayet zevkli. Bu hikayeyi gerçekten sonuna kadar okumak istiyorum. Nedense ilk kitap halinde okumama rağmen yinede bende yeri çok ayrı olan bir kitap. Devam kitaplarını heyecanla bekliyorum. Ve eğer kafa dağıtmak, nazlı ve bora ile tanışmak istiyorsanız okumanızı öneriyorum.
Bol kitaplı günler dilerim(;