📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kişisel gelişim kitapları genelde kendini yarım bıraktırır bana, zor ilerletirim. Ama hikayeleştirerek anlatılması çerez niyetine yutmamı sağladı. Hem erkek hem kadına hitap edilmiş gibi görünse de ağırlık kadını yönlendirici bir kitap. Okunur mu? Bence her kadının okuması gerekiyor diyebilirim.
" İnsanlar birbirlerinin hayatına görevli girerler. Karşılaşmaların kader döngüsünde hep bir planı vardır. Hayatına giren her insan ve her deneyim bu plana göre sana görevli gelir. Görevi bittiğindeyse bir şekilde hayatından çıkıp gider. Bu yüzden ne gelene çok sevin, çok bağlan ne de gidene yanıp tutuş, özlemiyle yan. "