Uzun insanlarla konuşmak kötü hissettiriyor herif 2 metre konuşmamız lazım desibel yetersiz kalıyor boynun tutuluyor. Tamam uzayın da abartmayın kardeşim.
Başka bir evrende gündüzleri dövmeci geceleri barmen olarak çalıştığım, bir artı bir saçma salak döşediğim bir evim, içinde köpeğim ve tek başıma kafama göre yaşadığım bir hayatım yoksa ben de bir şey bilmiyorum