Klon

Klon
@Klon0
Zêr e zêrê
Siccin dabbe’den çok daha iyi bu arada bu konu tartışmaya kapalıdır
Reklam
Özlem.. ağır bir duygu.
NAMAZDAN SONRA PİŞTİ OYNİCAZ GELEN GELSİN
Biraz agresiflik var ama bebeksiyim 🕷️
Tc’nin eğitilmez insanları çok yoruyorsunuz