Gece gece yarın vize var efendi efendi ders çalışıyoruz. Islık sesi geliyor. Hayır korkunçta karanlık yanda ayna var saat BEŞ.Ya dışarda biri ıslık çalıyor ya bana bir yerlerden sesleniyorlar ya da aklımı kaçırdım,3 ihtimal var. Umarım sokaktaki insancık çalıyordur.