Gçmn

Gçmn
@Kmru
Ömür, Bir Yorgunluk Bahçesi..
Eğlenceli bir kadındı. Kadındı. Ne abarttı kadınlığını, ne de utandı ondan. Lise birinci sınıftaki oğluma 'beni güzel buluyor musun? Kadın olarak?' derken de kadındı; Dokuz eylül üniversitesi'nin kellifelli bir öğretim üyesinin, masanın altından bacağına dokunduğunu fark edip haddini bildirdiğinde de.'' ''İçki olsaydı rakı olurdu mesela, ona hiç kuşku yok. Ev olsaydı, sonradan görmelerin kondurdukları sütunlu mütunlu villalardan değil, bütün depremlere dayanacak, iki katlı, küçük, sağlam taş bir bina olurdu. Çiçek olsaydı gül, karafil gibi herkesin bayıldığı bir çiçek değil, ancak çiçek zevki olanların arayıp bulacağı, bulunca da asla vazgeçemeyeceği bir çiçek; müge, incir çiçeği olurdu o. İnsan oldu o . Tomris oldu. iyi ki oldu.'' ''Kendisiyle dalga geçmeyi bilen ve seven bir insandı tomris . Siroz olduğunu öğrendiğinde, 'En hakiki Atatürkçü kimmiş, öğrensinler şimdi.' deyişini anımsadıkça gülerim hala.'' Feyza Hepçilingirler , Varlık Dergisi , Ağustos 2003 “Bir erkeğin merhametini sevin. Yakışıklılık geçer gider. Para; mal, mülk tükenir ama merhamet kalıcıdır. Ve asıl önemli olan da bir erkeğe en çok merhamet yakışır." "Değişen bir çağda yaşıyoruz. İlişkiler bozuluyor, üstüne ne kadar titreseniz de. Hem benim mutfağım var, kitaplarım var, yetiyor." #TomrisUyar
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Etrafında kimseyi bulamamak zor, içinde kimseyi bulamamak ise daha zor..." . 🍃
"Sesimiz kısık içimiz yankı dolu..." . 🎭
Hadi ben kırıldım, Toparlamak gelmedi mi aklına? -Ah Muhsin Ünlü . 🎶
Yaşamak çiçek gibidir, mevsimsiz. . 🌺