Gçmn

Gçmn
@Kmru
Ömür, Bir Yorgunluk Bahçesi..
Derviş'in de dediği gibi, İnsan kaybedeceği şeye fazla bağlanmamalı .! . 🤞
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Koşmayanlar yoruldum diyor, Sırtı kambur olanlar sükûtta... . 🌻
Benden esirgenmiş bütün merhametlere de kırgınım.. . 🍒
• Üzdün diyememiş de; "Yazımı kışa çevirdin..." demiş. . ❄️
Diken de olsam, gül dalındayım.. . 🌹