Sen o kadar güzel sevmişken o gitmeyi tercih ettiyse, sakın bekleme. Gitti işte, nedenleri vardı ya da yoktu, haklıydı ya da değildi, düşünme. Gitti diye suçlama. Sus mesela, susmayı dene, ona sarıl.
Üzül, ağla, bağır. Tamam. Bunu kimseye gösterme.
Terk edilmenin de bir raconu var değil mi? Güçlü dur. Bırak insanlar, "ne hale geldi" demenin hazzını yaşamasın. Saygı duy gidene, içinde bitene kadar çöpünü dahi atma, anılarını yaşat.