Aptallara göre insanlar; ırk, cinsiyet, milliyet, yaş, statü, renk, din ve dil gibi kategorilere ayrılırlar. Halbuki bu kadar karmaşık değildir. İnsanlar sadece ikiye ayrılırlar: İyi insanlar ve kötü insanlar.
Albert Einstein
Bazı insanlar(!) neden kendilerini geliştirmek eksikliklerini tamamlamak yerine başkasındaki eksikliklerine veyahut kusurlarına odaklanıp onlar üzerinden vakit harcar hayır bu kadar mı kıymetsiz vaktiniz bir türlü anlamış değilim.