Ben aynı olamam. Ne bu toplumla aynıyım ne de kendini aykırı olarak tanımlayanlarla. Ben bu dar düşüncelere hapsolan insanların okuyarak da olsa bu çaresizlikten çıkamayışına şaşıyorum
Diyelim ki siz geçen sene aylık 30 bin maaş alıyordunuz ama bu yıl aylık 40 bin maaş almanıza rağmen geçen seneye göre bu seneki temel harcamalarınızdan sonra daha yüksek maaş almanıza rağmen elinizde daha az para kalmasıdır. Bilmem anlatabildim mi?