"Narsist, sizin üzülüp üzülmeyeceğinizi tahmin etmeden patavatsız şekilde konuşur. Kesinlikle ağzından çıkan kelimelerin karşısında ki kişiyi üzeceğini düşünmez. Narsist, onu söylediyse haklıdır, üzülüyorsa karşısında ki kişi alıngandır. Çünkü bu kişi "Narsist"dir."