Mami işte

Mami işte
@Kralmami
soran olursa oduncu dersin..
Öğrenci
Dünya
47 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Olsaydım hangi muhtar olurdum? A:aşk B: gıcıklık C:iyilik D: kötülük Yorumlara beklerim..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Doğum günüm olsa ne dersiniz? SG dersiniz kesin:://
Attığınız son 10 emoji?