Muhtemelen bu kitap hakkında çok güzel yorumlarda vardır bence çok boş Bi kitap okuduğum zamana yazık, kitabın karakteri herşeye sahip tek eksiği sevilmemek.
Kadınlar inanılmayacak kadar güçlüydü ve çoğu erkek bu gücü kutsamak, kabullenmek yerine küçümsemeye eğilimliydi:bu güçten ödleri kopuyor, buysa her iki taraf için de öfke ve düş kırıklığı dolu bir dögü yaratıyordu. Her Kadın Bir Rus Şaire Aşık Olur