📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Merhaba bu benim ilk inceleme yazım ve oldukça heyecanlı İlk yazımın Anne ile olması da beni daha çok heyecanlandırıyor. Serinin ilk kitabını okuduktan sonra kimse sonra ki kitaplar için inceleme okumaz diye düşünüyorum aslında. Çünkü öyle muhteşem ki bir sonra ki kitabı hiç vakit kaybetmeden alıp okumak istersiniz. Birinci kitapta Anne küçüktü ve ben onu kitabın kapağından seviyordum, yüzünü okşuyordum. Ancak artık Anne büyüdü ve şimdi ben ondan bir şeyler öğrenmeye başladım. Küslüğün, kinin, gurunun zorluğunu, insandan birçok mutluluğu aldığını ve affetmenin de omuzlarındaki yükü bitirdiğini mutluluğu getirdiğini öğrendim. Üçüncü kitabı da eminim bana çok şey katacak. Anne ile bir gün herkes tanışır umarım