Kübra Buse

Kübra Buse
@Kubrabse
özlemek kalbin duasıymış Sâye.. çok dua birikti kalbimde...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
kısa bir süreliğine hatırlamak bile gönlümü talan etmeye yetiyor.
kapıyı kapatmak zorunda kalmış ama pencere kenarında ömür harcamış.
yani şimdi bütün bu olmayışların, ben miyim kabahatlisi?
Hiç gelmediğin şehrin sokaklarında bile yüzünü görebilmenin telaşını nereden bileceksin