Bu sitede yeniyim. Gözlemlediğim kadarıyla burda yeni gelenlere pek de saygı yok. Bazı* kullanıcılar yeni gelenler hakkında çok ta iyi yorumlar yapmamış. Burası sosyal bir site yani. Sadece siz olun başkaları gelmesin diye de bir şey yok bence. Kötü düşüncelerinizi bence kendinize saklasanız daha sağlıklı olur.