F.K.

Asla beraber olamayacağız. Aynı evi, aynı teni paylaşamayacağız. Aynı masada oturmayacağız. Sonra aramıza şehirler girecek, Hiç karşılaşmayacağız. Tesadüfler bile bir araya getiremeyecek. Sonra da belki birimiz öleceğiz, diğerimiz hiç bilmeyecek.
Reklam
İnsan kederine ortak aramaz. Sevdası yük olduğu için başka ellere bırakmıştır kendini….
"siz mutlu yaşayacaksınız, bense kederden öleceğim!"
Yine de özlüyorum onu
Bugün seni çok özledim. Bunu hangi gün okursan oku…
Reklam