Sena Kaya

Sena Kaya
@Kysena
Var olmak her yönüyle pozitivistler gibi iyidir diyemem ama kötüdür de diyemem. Yalnız pesimizm şunu söyler dolaylayarak, ebedi bir kendi güç alanı arayışındır var olmak.
Reklam
Sureklilik bagnazliktir net
Doğrusu Faust'ta boyna dolanan bir fulara duyulan tutkuyu teşhirsiz anlatabilmek mümkün değildir demi ? Onu her haliyle yeniden dokunurmuş gibi anlatabilmek isterim.
El altından itilmiş gibi bir hayat. Hayatın karşısında kafa karışıklığı dört duvar. Bir acıyı duyumsamak isterim. O da sevişirken aranıp bulunulan bir dudak bükülmesi.
Beynimi muhakkak kargalara yedirmeliler. Sayko bir bünyede yeniden düşünebilmek istiyorum.
Reklam