Olmayacağının farkındaydım. bir sonu olduğunu, tadının damağımda acı bir tat bırakacağını biliyordum. sonucunda uzun süre düzelemeyeceğimi hissetmiştim. dedim ki kendime, sonuna kadar bu insanla bu yol yürünür.
iki adım bile atamadım.
ama olsun işte
güzel sevdim.