"Her çocuğun içinde sevgi ile doldurulmayı bekleyen bir 'duygu deposu' vardır. Bir çocuk gerçekten sevildiğini hissederse normal olarak gelişecektir. Fakat sevgi deposu boş olduğu zaman, çocuk yanlış davranışlarda bulunacaktır. Çocukların yaramazlıklarının çoğuna boş bir sevgi deposunun özlemleri yol açar."
"Bir insanın duygusal açıdan sevildiğini hissetmesini sağlayan şey, her zaman başka bir insanın duygusal açıdan sevildiğini hissetmesini sağlayan şeyle aynı değildir."
Uzun zamandır içimi kıpır kıpır yapan, devamında ne olacak acaba okuyayım diyerek heyecanla okuduğum bir kitap elime almamıştım. Çerezlik denebilecek bir kitap olsa da bence yumuşacık bir hikayesi vardı. Doğrudan bir ders çıkarmasanız bile bence mutlaka bir anlam çıkarmışsınızdır :) Camilla'nın Mutfağının güzelliği şerefine bu yorum olmazsa olmazdı.
Ve son olarak "Gerçek aşkı bulduğunuz zaman hissedersiniz."