Tiranlık alışkanlıktır; olgunlaşır, sonunda bir hastalık olur. Bence alışkanlık yeryüzünün en iyi insanını bile vahşi bir hayvan gibi yozlaştırıp aptallaştırabilir. Kan ve güç sarhoş eder; bozulma, yozlaşma, başlar; akıl ve duygu sonunda adım adım en anormal olayları yapabilir hale gelir. Despottaki insan ve yurttaş sonsuza dek ölür, insanlık onuruna, pişmanlığa, dirilişe dönmek neredeyse olanaksız olur.