5 şehit.. Bugün veda ettiğimiz 5 can. Herkes "5 tane şehit var" diyip geçiyor. Kimse sehit annelerimizin yüreğindeki yangını düşünmüyor, yarım kalan hayalleri, sevdiğini bekleyen yârenleri, içine kan akıtıp ferasetiyle düşmana korku veren babayı düşünmüyor bile! Özellikle son zamanlarda haberlerde "mecburen" 15 saniye gösterilen o canların kocaman hayalleri vardı. Bizler sadece haberlerde görüp -ki istesek görmeyiz de, bir kumanda tuşuyla geçebiliriz de- geçiyoruz ama o ailenin ocağını ömür boyu sürecek yangınlar sarıyor. Ateş düştüğü yeri yakarmış. Bugün hepimizi yaksın!! 🇹🇷🇹🇷