Lavinia

Lavinia
@Lavinia_ben
kayıbım bu aralar kendi çapımda, ve inan kimse endişelenmedi.
öğrenci
ünüversite
Nefes alabildiğim her yer.
22 okur puanı
Şubat 2021 tarihinde katıldı
"Akla gelen, başa gelir diyorlar ya... Yalan! Öyle olsa başıma milyonlarca sen düşerdin..." 00:00 İyi geceler herkese❤️
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hep o dini mesajları 10 kişiye göndermedik diye bu haldeyiz..:)
Onun için ağladın mı dedi,ağlamadım dedim. O zaman gerçekten sevmemişsindir dedi,''Bir damla gözyaşı bile ona kabir azabı çektirirmiş. Onun canı yansın istemedim''Diyemedim..
Eyvallah, ne güzel bir sözdür. Bazen bir kabulleniş, bazen bir boş veriş, bazen de yol veriş...
Küçükken ''küseceksen oynama'' derdik şimdi ne diyelim ''gideceksen sevme''mi?