Sen iyi birisin diyorlar,sen yaparsın, sen halledersin,sen affedersin sen sen sen... herşeyi sana yıkıyorlar bir zaman sonra gözünün içine bakıyorsun, özür dilesin de affedeyim diye salaksın çünkü daha iyi biri olmaya çalışıyorsun ve sonunda kaybediosun.