Her yazılan kelime ya da cümlede bir parça ben bulunmaktadır ondan dolayıdır ki burası benim otobiyografimm.
Kötülerden ve niyeti kötü insanlardan uzak bir dünya.
Bazen öyle olmaz mı ? Orada yaşayan insanlar vardır, gülen, eğlenen, âşık olan, sevişen, hata yapan, hüzünlenen, acı çeken, kavga eden, çabalayan, bir amacı olan... Ve siz onlardan biri olmadığınızı fark ederseniz... kocaman bir boşluk.... Çevrenizi saran kocaman bir boşluk vardır. Sizinle birlikte hareket eden, sizi diğerlerinden ayıran bir fanusun içinde yaşadığınızı hissedersiniz.