Remziye Taş

Remziye Taş
@Layla_1_0
Her yazılan kelime ya da cümlede bir parça ben bulunmaktadır ondan dolayıdır ki burası benim otobiyografimm. Kötülerden ve niyeti kötü insanlardan uzak bir dünya.
Bir kez dünyaya geliyoruz ve mutsuz olmak için aptal olmak gerekli.
Sayfa 35·Kitabı okudu
Reklam
Yine bir motto vakası.
Hayattan beklentilerim yüksek. Her şeyin en güzeline erişmek istiyorum.
Sayfa 35·Kitabı okudu
TR klasiği dödödldls
Hem hipermetrop hem kel. İkisine de çare bulamamış, zihin aktarımından söz ediyor.
Sayfa 32·Kitabı okudu
Hayatınacıgerçeğiyüzümevuruldu.
Bazen öyle olmaz mı ? Orada yaşayan insanlar vardır, gülen, eğlenen, âşık olan, sevişen, hata yapan, hüzünlenen, acı çeken, kavga eden, çabalayan, bir amacı olan... Ve siz onlardan biri olmadığınızı fark ederseniz... kocaman bir boşluk.... Çevrenizi saran kocaman bir boşluk vardır. Sizinle birlikte hareket eden, sizi diğerlerinden ayıran bir fanusun içinde yaşadığınızı hissedersiniz.
Sayfa 28·Kitabı okudu
Reklam