Layun

Layun
Hep sanmışım... @Alperen_nn Kuzen.
Doktor
Lise
Sayısal, 7 Haziran
72 okur puanı
Şubat 2025 tarihinde katıldı
Başka bi' evrende, en güzel hâlinle Sen hayata karış, ben daha da biteceğim Kırgınım kendime, üşüyorum gölgende Henüz bilmesen de belki bir gün gideceğim
Reklam
Birazdan gideceğim yer okul değil HAPİSHANE. Birde keltoş bizi bir saat dışarı da bekletiyor forma kontrol edecek diye. Sanki suçlu sayıyor aaa
Uyuyamamak yeminle sıktı ya
Dişlerimde parlak gümüşler var.
Adam olmuş kanser,yeni yoğun bakımdan çıkmış,belki de ölecek... hâlâ kadınların dedikodusunu yapıyor. Tövbe tövbe. Sonra küfür ediyorsunuz diyorlar. Suç benim mi?!
Reklam