Layun

Layun
Hep sanmışım... @Alperen_nn Kuzen.
Doktor
Lise
Sayısal, 7 Haziran
72 okur puanı
Şubat 2025 tarihinde katıldı
X:ben böceklerden çok korkuyorum ya Ben;Knk bu fare ölmüş. Çok tatlı ya
Reklam
Çok sıkıldım. Aktif dm? Ama lütfen sadece sohbet için saçma sapan şeyler için değil.
Knk boş ver. Az kaldı,sadece biraz daha.
İsterdim normal olmak İsterdim olmak normal Ama normal olmam anormal Benim normal olmam anormal
Müzik
Birine yazıcam ama bahane lazım. Hadi bana bahane bulun lütfen
Reklam