Bugün kimyacı ile dertleştik. Aslında geçen dönem -depresyondayken- konuşmayı teklif etmişti ama ben reddetmiştim. Bugün konuştuğumuzda gerçekten kendi annemden çok daha rahat hissettim. Yani üzerimde o yargılayan bakışlar yoktu ya da gerçekten hiç yargılamadan dinledi. Anladım ki ailem gerçekten boktan ben abartmıyorum dkkdkdkdkdkxkxkxkldslldlflfldlrk kadın hamile. İlerdeki çocuğu çok şanslı bence. Ve acaba başka bir ailede doğsaydım nasıl olurdu merak ettim.
Yeah, this train never sleeps
Brace yourself, take a seat
Don't you care about the casualties, casualties
'Cause it's safe when it's just you and me, you and me
This song>>>>