Küsmek güzeldir..!
Arada bozuşmak,
ters düşmek,
bir süre görüşmemek.
Ama bilirsin ilk sarılmada
kaldığın yerden devam edeceğini..
Çünkü kin yoktur..!
Nefret yoktur..!
Yüz yüze her şeyi konuşmak vardır.
Senin bu huylarını sevmiyorum
diyebilmek vardır..