Hiç bir şey için 'benimdir' deme.
Sadece de ki, 'yanımdadır'.
Çünkü ne altın, ne toprak, ne sevgili,
ne hayat, ne huzur, ne sevinç, ne keder seninle kalmaz.
```
Huzurlu Akşamlar ☕🍂🍂
İnsanların yüzün'de ki sahteliği hissedebilseydim
Aldanmazdım hiç bir şeye inanmazdım asla
Hiç bir söze kucak açmazdı sol yanım kırılmazdı
Eğer her kesten uzak duruyorsam
Güvenmek istemediğim içindir
Beni mutlu eden tek şey yalnızlığımdır
Onuda hiç kimseyle bozmak istemiyorum❗️