Ne garip değil mi?
Hiçbir öz ve hiçbir söz hiç kimsenin yüreğine değmiyor artık.
Bakıyoruz, seviyoruz, okuyoruz, geçiyoruz.
Oysa kalmalı İnsan herhangi bir şeyde…
Vazgeçmediği bir "Değeri" olmalı, yüreğinin bir köşesinde...
Sevdam;
kor olup yüreğime akıyor.
Gökyüzüm de yıldızlar
bir,bir yok oluyor Aşk...
Gönlüm zifiri karanlık,
bilirsin, sevenin umudu
hiç solmaz...
ama;
hasretin umudumu da
solduruyor artık Aşk ❤️
Sen giderken;
soldurdun yüreğimi, umudumu
yüreğim de açan gülleri...
Sen giderken;
aldın yüzümde ki gülüşümü,
neşemi...
Sen giderken;
aldın aşk'a, sevgi'ye olan
inancımı...
Ve herşey;
Sen'in gidişinle bitti Aşk...
Yüreği'mi öksüz ve yalnız
bıraktın giderken 🖤....