Lightedbookss

Lightedbookss
@Lightedbookss
Yarım kalmış anıların ukdesi var içimde. Unutsam yarım yamalak, hatırlasam darmadumanım.
Reklam
Suç muydu kız olarak dünyaya gelmek, ayıp mı yoksa kusur mu?
Neydi korku, korkaklığın dışa vurumu mu? Bırakın beni korkak olayım, yeter ki korkunç olmayayım.
Vicdan azabı büyük bir yüktü kalbe. Taşıyana azap, taşıtana ise gazaptı.
Sana sözüm olsun Liza. Bu masalı tekrar okuduğumda üç kişi olacağız.
Reklam