Lightedbookss

Lightedbookss
@Lightedbookss
Âşık olmak insanın canını bu kadar yakıyorsa eğer biz insanlar neden yanacağımızı bile bile ateşe koşardık ki?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Nelere sığdırdık şu aşkı da asıl sevdiğimizin kalbine sığdırmayı başarmak değil miydi tüm mesele...
Âşık olana yanında acı çekmek ve kalp kırıklığı hediye.
Ağladığım için zayıf değildim. Zayıflığım âşık olduğumdandı.
Bazı insalar der ki âşık olduğun zaman güneş gözüne artık daha parlak görünür.