İpek

İpek
@Lili___90
Ben en güzel yılımı,seninle buldum....🫶😜🐞
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Günaydın.....🌸🌸🌸
Kendin ol zaten herkes kapılmış durumda... 🌸🌸
Uçmak için kimseden izin isteme.Kanatlar senin ve gökyüzü kimseye ait degil....🕊🕊
1 K üyeleri...
Insanlarin yazdigi paylasimlara saygi duyacaksaniz seviyeli bi sekilde yazdiklarina yorumda bulunun, burasi kimsenin egosunu yada isteklerini tatmin edici bir platform degil.