Eveeet, 2025 bir çok açıdan kötü geçmiş olsa da, kitap okuma oranım gayet güzeldi, her ne kadar hedefe ulaşamamış olsam da, yetmiş kitap çok iyi benim için, ayrıca sanırım bu yıl hayatımda en çok kitap okuduğum yıl oldu. Bakalim 2026 da neler olacak, hangi kitapları okuyacağım🤩🤩
"İnsan dilediğini yapabilir mi? Benim de arzum bu, dilediğimi yapmak. Kendi başıma karar verip dilediğim gibi bir hayat kurabilir miydim, bunu bilmek isterim. İşte huzura gerçekten böyle erecektim."