Lisa

Lisa
@Lisa10
Kendime yasladım sırtımı Kimseden bir beklentim yok........
Reklam
Sonra dinle aynı şarkıyı defalarca.....
Gitmek lazım . Her şeyden.herkesten...
Bir şeyi kaybedeceğiniz Anladığınızı zaman Çok seversiniz .