Sueda

Sueda
l dont care, okay acıyı anımsamak için anıya gerek yok Paylaşımlarım kimseye ithaf değildir ama ayakkabı sana uyuyorsa giy sindirellla (Gt yapılır) Kitap önerisi olan yazsın
Bazen kendime tüm bunlar gerçekten oluyor mu diye soruyorum
Alıntı
Reklam
Ve anlıyorsun ki yanliz olmak yanlış yerde olmaktan iyidir.
Tüm öfkem, ufacık bir sarılmaya mağlup olur. Sevmek biraz da böyledir.
Seni bekledim - hep mi ? Hep.
Kimseye kendime davrandığım kadar kötü davranmadım
Reklam