Şunu bilmeni isterim ki; ben dış dünyaya, hayatın karmaşasına ve insanların samimiyetsizliğine karşı ördüğüm o devasa tahammülsüzlük duvarının ardında, sadece sana özel, sakin bir liman açmıştım. Sen benim başkalarına karşı ne kadar tahammülsüz ve mesafeli olduğumu gerçekten bilseydin, o kalabalığın içinden sıyırıp sadece sana sunduğum bu ilgiye, bu sevgiye hayran kalırdın.
Ama görüyorum ki ben, senin hayatında o aradığın huzuru veya 'kaliteli dokuyu' oluşturacak kişi değilmişim. Kimseye yük olmak ya da zoraki bir merak beklemek, benim karakterime sığmaz. Bu yüzden haddimi biliyor ve sessizce kendi yoluma, kendi mücadeleme çekiliyorum.
Bunun senin dünyandaki karşılığı nedir, gerçekten merak ediyorum. Çünkü benim dünyamda bunun adı 'değersizliktir'.
Her şey gönlünce olsun.