Mahatma Gandi'nin vakti zamanında, Doğu-Batı tüm insanlığın dikkatini çektiği "yedi temel günah" var.
1.Çalışmadan edinilen servet
2. Bilinçten mahrum mutluluk
3. İnsanlık fikri olmaksızın yapılan bilim.
4. Kişilikten yoksun bilgi.
5. İlkesiz siyaset.
6. Ahlaksız ticaret.
7. Ödünsüz ibadet.
Ben bugüne kadar bir tek kadın siyasetçinin çıkıp da, "erkeklerin vazifeleri şunlar, şunlardır" diye yazdığına ya da konuştuğuna tanık olmadım. Bizim neden aklımıza gelmez acaba? Tek şeritli bir yoldur bu.