Neden uyumayı sevmediğimi ve neden geç kalktigimi kendimce biliyorum. Ama bu konuyu sanırım birtek ben bilmeliyim. İnsanlar bazen fazlaca küstah olabilirler . Buna izin vermek ve sorularına yanıt vermek zorunda olduğumuzu hissetmememiz gerekiyor. Bazen bunlar birlikte yaşadığımız kişiler bile olabilirler. Çoğu his bize özeldir . Ve kimseyle aynı düşünmek , hissetmek zorunda değiliz. Bu metin yazısı banaydı ama şimdi bunu gören herkese itafen... Artık bazı şeyleri açıklamayı bırakın ve bu konudaki eleştirilere kulak tıklayın. Mutlu geceler ... Ve mutlu kendinle baş başa kalmalar. Biliyorum gündüz sesinin içinde bu sessizlik en değerli şey. Herkes uyumuşken kendini duymanın verdiği huzuru hickimse veremez. Bunun için suçluluk duymak zorunda değilsin. Sadece hisset ve anın tadını çıkar. Sevgili okuyucum sana huzur veren herşeyi dozunda sev ve bazen herkese uymayani sana uyduğu için seç ✨