Bi dönem bayan kelimesi oldukça kötü gelirdi ama sanırım bu kelimenin kullanımi değil kullanım şekli ve cümle çeşidi önemli olan." Buyur bayan" yerine biri "bayan buyrun" derse kulağa çok da kötü gelmezdi. Yani muhtemelen sorun kelimede değil kullanan kişide.