Koala

Koala
@Luna_lu
Bu gece Ay çok parlak değil mi?
"-Akustik gitarla nereye? -Nagashi misin? Çok iyi ya. Nagashi nedir? -Aşkı arayan yalnız bir kahraman gibi bir şey. Vay canına.. Çok iyiymiş." ~Nana
Alıntı
Reklam
"Telefon sadece iletişim içindir. Ilişkimizin gücünü test edecek bir şey olmamalı." ~Nana
Alıntı
"Selam Nana. Âşık olsaydık aramızdaki bu mesafeyi kucaklaşmayla doldurabilir miydik? Yoksa yalnızlık kaldıramayacağımız kadar ağır mı gelirdi?" ~Nana
Alıntı
"Sonunda herkes yalnızdır. Ne kadar yakınlaşsan da asla birleşemezsin. Ve birine tamamen sahip olmak imkansızdır." ~Nana
Alıntı
"Hepiniz gerçekten iyi insanlarsınız. Huzuru bulana kadar neşelenin! " ~My Mister
Alıntı
Reklam